מצב רוח

המצב לא משהו. לא משהו בכלל. חשבתי להיכנס להסבר ארוך ומעמיק על כל הדברים הרעים והחולים שקורים פה בזמן האחרון, אבל כבר אמרו את זה קודם, לפני, וזה לא משנה. אתם הרי חיים פה בדיוק כמוני, רואים את אותן חדשות, גולשים לאותם אתרים, קוראים את אותם עיתונים (אלא אם אתם קוראים ישראל היום, ואז אתם חיים בארץ פנטסטית ואל תתנו לי להפריע לכם לחיות בפנטזיה-לנד).

אם אתם בדיוק מתעוררים מתרדמת של שבועיים ורוצים להשלים פערים, הנה כמה נקודות התחלה:

דובי קננגיסר על מצב הרפואה בארץ

יוסי גורביץ' על הבליץ האמוני

דורה קישניבסקי על האובססיה לרחם היהודי

שלום בוגוסלבסקי על איך הורגים לנו את הדמוקרטיה בשביל לא לדבר על צדק חברתי

ונעמה כרמי על כמה מהר הצליחו להרוג לנו את הסולידריות.

מה שאני רוצה לעשות זה להראות לכם איך כל מה שקורה פה גורם לי להרגיש, ובגלל שיש לי עכבות, הכי נוח לי לעשות את זה באמצעות מילים של אנשים אחרים. אז הנה שלושה קליפים שמבטאים את מה שאני מרגיש:

תסכול

גיחוך

כעס

חייבים להחליף את ממשלת נתניהו.

3 Responses to מצב רוח

  1. brightchessi says:

    התחברתי לחלוטין למה שאתה אומר, אבל יש גם הרבה דברים יפים שקורים, השיח החברתי נפתח וזה לא מעט שינוי לא קורה בין ליל. עצם העובדה שהמודעות החברתית, שהיתה רדומה במשך שנים, החלה להיפרע זה מופלא בעיניי.
    אמנם לדעתי אין סיכוי שזה יקרה בעת שהממשלה כה מזוהמת, אולי עוד כמה שנים יקום מנהיג אמיתי, שיסחוף את העם איתו לכיוון חדש ובריא יותר לחברה שלנו. 🙂
    אמנם שיר ק'יצי אבל טיפה לאזן אותך עם כל שירי התסכול, אתה לא לבד בתחושותייך.

    • אחותך הצולעת says:

      לא מסכימה. עדיף לשקוע בתהומות היאוש, עדיף לחקור את כל נפתולי הדיכאון והתסכול לעומקם, מהר מהר עכשיו כי או שהמצב ישתפר פה או שתכף (פחות מעשור, נניח) נמות, ואם כך או אם כך תחלוף לה ההזדמנות ותעלם לנו, אז אם לא עכשיו אי מתי וכו'.

      • אחותך הצולעת says:

        וגם: מטריד אותי שאתה פונה לשייגעצ כשאתה מחפש מוזיקת כעס. גש למשרדי להתייעצות.

כתיבת תגובה

